Wartościowe treści na stronie
umacniają pozycję na rynku
Silne marki regularnie odświeżają swoją stroną internetową. Content marketing buduje i utrwala relacje. Większy ruch na stronie to lepsza jej pozycja.
Potrzebujesz specjalisty, który odświeży lub napisze nowe teksty?
Zlecanie napisania treści specjalistom od WP Planu pozwoli Ci skupić się na innych aspektach prowadzenia biznesu. Pisanie zostaw naszemu copywriterowi.
Zachęcające nagłówki i zoptymalizowane pod słowa kluczowe treści nakłonią do odwiedzin użytkowników i wyszukiwarki.
Skorzystaj z naszych usług copywritera, aby nadać swojej stronie świeżości i przyciągnąć nowych klientów. Pozwól nam pomóc Ci wyróżnić się w sieci.
Potrzebujesz specjalisty, który będzie edytował stronę?
W Planie Bezpiecznym i Eksperckim masz do swojej dyspozycje eksperta od wprowadzania treści. Nie musisz samodzielnie aktualizować cennika, czy dodawać nowe produkty.
Odpowiednio dobrane zdjęcia, przemyślany układ treści to większa szansa na skuteczność przekazu. Dla nas to kilka kliknięć. Przesyłasz do nas swoje oczekiwania, a my zajmujemy się aktualizacją informacji.
Nasi eksperci zadbają o wszystkie aspekty edycji, od treści po design, gwarantując, że Twoja strona będzie nowoczesna, funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników.
Nasze plan na treści
Nasz WP Plan na wprowadzanie treści
W ramach prac administracyjnych możesz liczyć na:
- Zaktualizowanie cennika i oferty
- Odświeżenie zdjęć w galerii fotografii
- Zaktualizowanie danych kontaktowych
- Wstawienie swojego artykułu na bloga
- Dobór i zakup licencjonowanych zdjęć, które ozdobią treści
- Zaktualizowanie opinii na stronie WWW
- Dodanie nowej aktualności np. życzeń świątecznych
Wszystko to znajdziesz w naszych planach abonamentowych.
Copywriting, czyli pisanie nowych treści
W zakresie zleceń dodatkowy zlecisz nam także:
- Napisanie angażującego i sprzedażowego artykułu do oferty
- Napisanie eksperckiego artykułu na bloga
- Napisanie unikalnych opisów do produktów
- Odświeżenie istniejących treści
- Zredagowanie sloganów, nagłówków
- Stworzenie przekonujących wezwań do działania (CTA)
- Optymalizację istniejących treści pod kątem SEO
Zapytaj o wycenę usługi usługę napisania treści dla swojej strony.
Wprowadzanie treści i copywriting
Najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda bieżące wprowadzanie treści w planie opieki?
Klient WP Planu wysyła nam swoje treści, zdjęcia lub informacje co i w którym miejscu na stronie należy zmienić. Prośbę o zmianę można wysłać z wykorzystaniem systemu Helpdesk lub pisząc e-maila na pomoc@wpplan.pl.
Następnie nasz specjalista wprowadza zmiany na stronie i poinformuje Cię, kiedy zadanie zostanie wykonane. Prace tego typu są listowane i przekazywane w cotygodniowym raporcie, wraz z wykazem czasu poświęconego na tego typu działania.
Jak wygląda zlecenie napisania nowych treści?
- Podczas rozmowy z naszym copywriterem poznajemy firmę i jej oczekiwania względem treści. Kolejno wyznaczamy cele (np. sprzedażowe lub informacyjne) i określamy odbiorcę treści.
- Przygotowujemy wycenę usługi, a po jej akceptacji piszemy zlecony tekst.
- Optymalizujemy teksty pod kątem SEO i dobieramy grafiki lub zdjęcia uzupełniające.
- Przekazujemy tekst do oceny i nanosimy ewentualne uwagi zwrotne.
- Po akceptacji wprowadzamy treści na stronę internetową i przesyłamy fakturę za zlecenie.
Dlaczego warto dodawać nowe treści?
Dbanie o świeże i aktualne treści na stronie opartej o WordPress ma kluczowe znaczenie z kilku powodów:
- Budowanie zaufania i statusu eksperckiego
Regularne aktualizacje treści pomagają budować zaufanie i wiarygodność marki. Użytkownicy, widząc, że firma dba o aktualność informacji, mogą postrzegać ją jako bardziej profesjonalną i niezawodną. - Zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Aktualne treści przyciągają użytkowników i zachęcają ich do dłuższego przebywania na stronie. To z kolei może prowadzić do większej liczby konwersji, czyli przekształcenia odwiedzających w klientów. - Poprawa pozycji w wyszukiwarkach.
Regularnie aktualizowane treści są częścią działań tzw. “content marketingu”. Strony posiadające wysokiej jakości treści są lepiej oceniane przez wyszukiwarki takie jak Google, co prowadzi do wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Co to jest copywriting i ile kosztuje?
Copywriting to sztuka tworzenia przekonujących tekstów reklamowych i marketingowych, które mają na celu skłonienie odbiorcy do podjęcia określonej akcji, takiej jak zakup produktu, zapisanie się na newsletter, czy odwiedzenie strony internetowej.
Teksty te mogą pojawić się w różnych formach, włączając w to reklamy, opisy produktów, treści na stronach internetowych, posty w mediach społecznościowych, oraz e-maile marketingowe.
Dobry copywriting łączy w sobie kreatywne pisanie z psychologią sprzedaży, aby efektywnie komunikować wartości marki, angażować odbiorców i przekładać się na konkretne wyniki biznesowe.
Ceny napisania treści są zależne od ich rodzaju i ilości. Przykładowo koszt zredagowania wysokiej jakości treści z przeznaczeniem do opisu produktu czy artykułu eksperckiego zaczynają się od 100 zł netto / 1000 znaków. Inaczej wyceniane są slogany marketingowe czy tzw. naming, czyli tworzenie nazw.