GORĄCA PROMOCJA: Tylko teraz pierwszy miesiąc w każdym planie 50% TANIEJ. Rabat naliczany w koszyku.

Często zadawane
pytania i odpowiedzi

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na kontakt@wpplan.pl

Obsługa planu

Czy mogę zmienić pakiet w trakcie trwania subskrypcji?

Oczywiście. Za pomocą naszego sklepu internetowego można zamówić plan opieki i zmienić go na inny, w trakcie jego trwania. System przeliczy pozostały czas obecnego planu i uwzględni go w płatności za nowy plan.

Na jaki okres jest umowa i kiedy mogę złożyć wypowiedzenie?

Umowa zawierana jest na okres 1 miesiąca lub 3 miesięcy, w zależności od wybranego okresu rozliczeniowego. Po upływie tego okresu plan jest automatycznie przedłużany, chyba że został anulowany.

Więcej na ten temat w regulaminie usług.

Jak wyglądają metody płatności?

Nasze plany opłacane są na zasadzie automatycznego pobrania środków z karty kredytowej. Dzięki temu plan pozostaje aktywny i nie trzeba pamiętać o jego opłacaniu.

Czy muszę posidać kartę kredytową aby korzystać z WP Planu?

Nasza usługa stworzona została na zasadzie subskrypcji (abonamentu). Aby ułatwić kwestie księgowe oraz zautomatyzować płatności, środki pobierane są automatycznie ze wskazanej karty kredytowej. Nasze standardowe plany nie przewidują płatności innych za pomocą karty kredytowej.

Jeżeli jednak nie posiadasz karty kredytowej, dział obsługi klienta może ręcznie aktywować  plan roczny (na 12 miesięcy, z opcją odrębnego przedłużenia po tym okresie). Roczne plany opłacane mogą być na podstawie faktury Pro Forma, za pośrednictwem tradycyjnego przelewu.

Osoby zainteresowane takim sposobem płatności, zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół ustali szczegóły, aktywuje plan oraz prześle dane do przelewu.

Jak mogę zrezygnować z planu?

Rezygnacja z planu jest prosta i można ją wykonać samodzielnie. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, wpisując swoje dane wprowadzone przy zakupie planu.

Następnie w panelu klienta przechodzimy do zakładki Subskrypcje i wchodzimy w plan, który chcemy anulować. Kolejno klikamy przycisk Anuluj plan, a w otwartym okienku informacyjnym potwierdzamy decyzję, wybierając “Tak chcę anulować“.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Jak najbardziej. Po płatności otrzymasz fakturę VAT 23% od polskiej firmy, która zostanie wysłana na wskazany w rejestracji adres e-mail.

Wdrożenie planu

Jak wygląda wdrożenie WP Plan?

Po zakupie wybranego planu postępuj z instrukcjami, które otrzymasz na e-mail. Przekażesz nam dane dostępowe do swojego WordPressa i opcjonalnie dane do FTP. Dane do WordPress są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi, a dane do FTP pozwolą świadczyć nam wsparcie w przypadku awarii.

Po otrzymaniu tych danych zainstalujemy w systemie naszą wtyczkę, która umożliwi monitorowanie kondycji Twojej strony i wykonywanie operacji związanych z jej opieką. Będziemy regularnie wykonywać zadania dot. opieki oraz raportować o nich w cotygodniowych raportach.

W zależności od wybranego planu otrzymasz również dostęp do systemu Helpdesk. Dzięki niemu otrzymasz możliwość wysyłania zgłoszeń ze wsparciem awaryjnym, lub prośbą o wykonanie prac lub zmian na stronie.  Raz w miesiącu możesz otrzymać raport z audytu SEO, a raz na kwartał, szczegółowy audyt techniczny.

Jakie dane dostępowe muszę zgromadzić i jak je przesłać?

Do realizacji planu potrzebujemy danych dostępowych do WordPressa i opcjonalnie dane do FTP. Możesz to zrobić w jeden z następujących sposobów.

1a. Podaj swoje dane użytkownika WordPress

Możesz dostarczyć nam dane swojego konta do WordPressa.
Potrzebujemy dane dostępowe do WordPressa, czyli:

  • link do Panelu Administracyjnego WordPress,
  • login,
  • hasło.

Te dane posłużą nam do założenia naszego nowego i odrębnego konta.

1b. (lub) Utwórz nowego użytkownika WordPress

Możesz utworzyć nowego użytkownika, zakładając go na adres kontakt@wpplan.pl. Nowego użytkownika dodasz w WordPressie, przechodząc do menu Użytkownicy > Utwórz nowego użytkownika.

W formularzu dodawania użytkownika:

  • wpisz nazwę użytkownika (np. wpplan),
  • podaj nasz e-mail kontakt@wpplan.pl,
  • wybierz rolę Administrator,
  • koniecznie zaznacz opcję “Wyślij powiadomienie użytkownikowi).
2. (opcjonalnie) Podaj dane do FTP

Możesz dołączyć również dane do połączenia z serwerem poprzez protokół FTP. Ten dostęp będzie potrzebny do wsparcia w przypadku awarii. Dobrze je przygotować zawczasu. W tym celu potrzebujemy:

  • nazwę hosta,
  • login do konta FTP,
  • hasło do konta FTP.
3. Prześlij dane w zaszyfrowanej formie

Dane do swojego konta WordPress oraz FTP możesz przesłać w e-mailu poprzez zaszyfrowane archiwum lub w formie załącznika (np. notatnik, Word). Bez względu, jaką metodę z wybierzesz, możemy zagwarantować bezpieczeństwo i poufność przesłanych danych. Nie rekomendujemy wysyłania danych otwartym tekstem w wiadomości mailowej.

W przypadku chęci przesłania danych dostępowych w zaszyfrowanym archiwum, można posłużyć się np. darmowym programem 7-ZIP. Po jego pobraniu i zainstalowaniu wystarczy zaznaczyć plik tekstowy do zaszyfrowania i po kliknięciu prawym przyciskiem myszy wybrać opcję: 7-ZIP > Dodaj do archiwum > Format archiwum .zip > W sekcji szyfrowanie wpisać dwukrotnie wybrane przez siebie hasło.

Tak zaszyfrowane archiwum można przesłać na kontakt@wpplan.pl, a przekazanie hasła do archiwum może zostać przeprowadzone SMSem lub w rozmowie telefonicznej, dzwoniąc na numer +48 500 095 065.

Czy muszę zmienić hosting aby korzystać z WP Planu?

Nie, strona pozostaje cały czas na tym samym hostingu.

Czy opiekujecie się także sklepami WooCommerce?

Oczywiście. Opieka nad sklepami internetowymi opartymi na wtyczce WooCommerce jest dostępna w Planie Bezpiecznym i Planie Eksperckim.

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, a zamówiłeś Plan Wygodny, który nie  obsługuje WooCommerce, zostaniesz poproszony o zmianę planu na inny.

Czy opiekujecie się stronami na innych systemach (np. Joomla)?

Niestety nie. Nasza usługa została tak przygotowana, aby skupić się na stronach opartych na systemie WordPress. Nie obsługujemy stron opartych na autorskich CMSach, stron opartych na Joomla czy Drupal.

Jeżeli nie jesteś pewien, na jakim systemie pracuje Twoja strona, skontaktuj się z nami. Dokonamy bezpłatnej analizy.

Usługi

Czy wykonujecie jednorazowe zlecenia wykraczające poza plan?

Marka WP Plan wywodzi się z Agencji interaktywnej Avangardo.pl. Mamy w zespole programistów, grafików i copywriterów, którzy znają WordPressa “od podszewki” i profesjonalnie tworzą strony od kilkunastu lat. Jeżeli jesteś klientem WP Plan, możesz także zostać klientem Avangardo.

Jeżeli posiadasz aktywny plan na swoją stronę, chętnie zapoznamy się z zadaniem dodatkowym, które tej strony dotyczy. Nie podejmujemy się mniejszych prac na stronach, które nie są pod naszą opieką.

Zapytaj o wycenę swojego zlecenia na biuro@avangardo.pl.

 

Czy usuwacie wirusy bez abonamentu?

Nie podejmujemy się usuwania wirusów na stronach, którymi się nie opiekujemy.

Jeżeli masz zainfekowaną stronę i zależy Ci na dołączeniu do WP Planu, powinieneś wykupić Plan Ekspercki z rozliczeniem kwartalnym, a więc opłacić z góry pierwsze 3 miesiące planu opieki.

Napisz w uwagach do zamówienia, że strona posiada infekcję. Nasz ekspert zajmie się jej wyeliminowaniem.

Czy wykonujecie kopie zapasowe bez abonamentu?

Niestety nie. Istota kopii zapasowych polega na wykonywaniu ich sposób regularny i ciągły. Nie wiemy, czy nie będzie konieczności przywrócenia kopii zapasowej z dnia poprzedniego, czy sprzed miesiąca. Pełne bezpieczeństwo zapewnia więc regularność i ciągłość tworzenia kopii. To główna idea wszystkich naszych planów opieki.

Czy wykonujecie optymalizacje strony bez abonamentu?

Niestety nie. Optymalizacja strony jest procesem złożonym, czasochłonnym i rozłożonym w czasie. Wymaga wielopłaszczyznowego podejścia do tematu wydajności strony. Do tego celu wykorzystujemy wtyczki optymalizacyjne ale wykonujemy również szereg audytów i rekomendujemy optymalizacje do wykonania we własnym zakresie lub na zasadzie zleceń dodatkowych. Jeżeli strona internetowa jest źle wykonana, będzie należało ją gruntownie przebudować.

Optymalizacja jest więc dostępna wyłącznie w Planie Eksperckim, w ramach stałej opieki abonamentowej.

Czy możecie zbudować mi nową stronę WWW?

Oczywiście! Tworzenie stron zajmujemy się od kilkunastu lat. Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową naszej Agencji interaktywnej Avangardo.

Prace zespołu

Co zawiera wsparcie awaryjne?

Wsparcie awaryjne obejmuje naszą interwencję w przypadku awarii Twojej strony. Nasz pracownik dołoży wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie przywrócić poprzednią, prawidłową funkcjonalność strony internetowej.

Jeżeli WordPress lub którakolwiek z jego wtyczek, spowoduje awarię działania całej strony – nasz specjalista to naprawi.

Weź pod uwagę, że wsparcie awaryjne nie obejmuje zmiany treści strony, zmian graficznych czy poprawek nieprawidłowego wyświetlania strony np. na komórkach. To są prace administracyjne lub modernizacyjne, a nie eliminowanie awarii.

Więcej na ten temat w regulaminie usług.

Co zawierają Prace Administracyjne?

Prace Administracyjne to prace wykwalifikowanego administratora WordPressa. Obejmują edytowanie zawartości, dodawanie nowych podstron, instalowanie i konfigurowanie wtyczek czy porady i konsultacje w zakresie obsługi WordPress. W planie Bezpiecznym i Eksperckim masz odpowiednią ilość godzin do wykorzystania w obrębie danego miesiąca.

Jeżeli 1 lub 2 godziny prac administratora w miesiącu to za mało, wkrótce będziesz mógł także zakupić dodatkowe godziny Prac Administracyjnych do opieki nad swoją stroną. Pracujemy nad tym 🙂

Więcej na ten temat w regulaminie usług.

Na czym polega szczegółowy audyt techniczny

Szczegółowy audyt techniczny wykonywany jest w Planie Eksperckim pod koniec kwartału. Obejmuje on:

  1. sprawdzenie statusu strony w Google Search Console,
  2. analizę występowania błędnych linków (zwracających kod 404),
  3. analizę poprawności wdrożenia certyfikatu SSL,
  4. analizę pod kątem występowania domeny na tzw. Blacklistach,
  5. analizę stanu z wykorzystaniem narzędzia Senuto,
  6. analizę stanu z wykorzystaniem narzędzia SEO Spyglass,
  7. analizę stanu z wykorzystaniem narzędzia SEO Website Auditor.

Więcej na ten temat w regulaminie usług.

Zgłoszenia

Jak wysyłać zgłoszenia z prośbą o pomoc / modyfikacje na stronie?

Zgłoszenia z prośbą o wsparcie awaryjne lub Prace Administracyjne można wysyłać:

Czy udzielacie wsparcia telefonicznego?

Nie przyjmujemy i nie obsługujemy zgłoszeń telefonicznych. Nasz kontaktowy numer telefonu służy wyłącznie do przekazywania danych dostępowych (np. haseł, jako dwuskładnikowy element zwiększający bezpieczeństwo).

PŁATNOŚCI OBSŁUGUJE
5/5 - (4 głosów)